• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Spoty kampanii społecznych Organizacji Pożytku Publicznego

17:46, 04.09.2012
Spoty kampanii społecznych Organizacji Pożytku Publicznego W związku z wydanym przez Krajową Radę Radiofoniii i Telewizji, Rozporządzeniem z dnia 29 kwietnia 2011r., Organizacje Pożytku Publicznego mają możliwość ubiegania się o bezpłatne emisje spotów kampanii społecznych. Telewizja Polska i Rada Organizacji Pożytku Publicznego, powołały w tym celu Komisję ds. Kampanii Społecznych, która weryfikuje spoty i planuje ich emisję na poszczególnych Antenach.

W związku z wydanym przez Krajową Radę Radiofoniii i Telewizji, Rozporządzeniem z dnia 29 kwietnia 2011r., Organizacje Pożytku Publicznego mają możliwość ubiegania się o bezpłatne emisje spotów kampanii społecznych. Telewizja Polska i Rada Organizacji Pożytku Publicznego, powołały w tym celu Komisję ds. Kampanii Społecznych, która weryfikuje spoty i planuje ich emisję na poszczególnych Antenach.

W celu zakwalifikowania spotu do emisji należy przekazać gotowy materiał filmowy wraz z pismem przewodnim do Przewodniczącej Komisji – Pani Iwony Bocian-Zaciewskiej, Zastępcy Dyrektora Biura Marketingu TVP. Dokumenty można przesłać za pomocą formularza znajdującego się na dole strony bądź bezpośrednio na maila kampanie.spoleczne@tvp.pl

W piśmie należy opisać planowaną kampanię, zakres oraz termin kampanii. W przypadku braku spotu istnieje możliwość przesłania scenariusza/storyboardu, w celu zaopiniowania przez Komisję (Komisja udziela promesy na emisję, która wymaga kolaudacji finalnego spotu i ostatecznej zgody na emisję).

Każda z Organizacji Pożytku Publicznego, ubiegająca się o emisję spotu w bezpłatnym czasie antenowym zobligowana jest do przedłożenia aktualnych dokumentów: NIP / KRS / REGON / SPRAWOZDANIE FINANSOWE za ostatni rok działalności / OŚWIADCZENIE regulowania opłat abonamentowych RTV przez Organizację.

Gotowy spot mogą przesłać Państwo za pomocą usługi WeTransfer (bezpłatnie pliki o wielkości do 2GB). Należy wejść na stronę https://www.wetransfer.com/, wybrać pliki, które chcą Państwo przesłać, za pomocą przycisku „add files” oraz wpisać adresy mailowe – Państwa oraz odbiorcy. Można także dodać wiadomość tekstową. Następnie nalezy wybrać przycisk „Transfer”. Zarówno odbiorca, jak i nadawca otrzymują link, za pomocą którego mogą pobrać przesłany plik. Dokumenty mogą przesłać przesłać Państwo za pomocą formularza lub korespondencją tradycyjną.

Zgodnie z Zasadami o bezpłatnych emisjach spotów kampanii społecznych OPP, Telewizja Polska S.A. nie emituje spotów kampanii 1%. Czasy reklamowe na 1% spoty można wykupić w Biurze Reklamy uzyskując stosowny rabat dla kampanii poza komercyjnych. Wszelkie zapytania prosimy kierować do przedstawicielki Biura Reklamy, Pani Anny Czyżewskiej, tel. 22 5472250 / anna.czyzewska@tvp.pl
Komisja ds. Kampanii Społecznych spotyka się w każdy trzeci wtorek miesiąca, w składzie:

Telewizja Polska

TVP 1 – Izabela Łukasik
TVP 2 – Maria Czecharowska
TVP INFO – Anna Dudek / Beata Olczyk
TVP REGIONALNA - Agnieszka Sobiepanek - Stochniałek
TVP POLONIA – Adam Kosiorek / Jolanta Furgał
TVP KULTURA – Marzena Adamczyk / Małgorzata Grygiel
TVP HISTORIA – Tadeusz Arciuch
Biuro Koordynacji Programowej – Anna Ciesielska
Biuro Reklamy i Handlu – Dorota Jarnicka
Biuro Marketingu – Marek Gajda
Biuro Marketingu – Weronika Ławniczak

Rada Działalności Pożytku Publicznego:

Karol Gzyl / zastępca Agata Salwińska

Monika Hausman – Pniewska / zastępca Zdzisława Łukaszewska

Julia Kaczanowicz – Chodzyńska / zastępca Ewa Havelke

Dorota Setniewska / zastępca Izabela Dembicka – Starska

Malina Wieczorek / zastępca Karol Pawlak

Wszelkie pytania prosimy kierować do Pani Sekretarz Komisji ds. Kampanii Społecznych - Weroniki Ławniczak kampanie.spoleczne@tvp.pl lub 22 547 37 18

Adres korespondencyjny:
Telewizja Polska S.A.
Biuro Marketingu
Komisja ds. Kampanii Społecznych
Ul. Woronicza 17 bud. B.
00-999, Warszawa