• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rekordowe udziały TVP Kobieta i TVP INFO

16:41, 20.10.2021
Rekordowe udziały TVP Kobieta i TVP INFO We wtorek, 19 października wg *NAM kanały TVP Kobieta i TVP INFO uzyskały rekord dziennych udziałów. Widzowie licznie obejrzeli również seriale Telewizji Polskiej: „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” oraz „Remiza. Zawsze w akcji!”. Również według danych NAM z udziałami na poziomie 8,9% liderem na rynku telewizyjnym była TVP2.

We wtorek, 19 października wg *NAM kanały TVP Kobieta i TVP INFO uzyskały rekord dziennych udziałów. Widzowie licznie obejrzeli również seriale Telewizji Polskiej: „M jak miłość”, „Barwy szczęścia” oraz „Remiza. Zawsze w akcji!”. Również według danych NAM z udziałami na poziomie 8,9% liderem na rynku telewizyjnym była TVP2.

Kadr z serialu „Dzikie pszczoły”
Kadr z serialu „Dzikie pszczoły”

Podziel się:   Więcej
Wczoraj według NAM dzienne udziały TVP Kobieta wyniosły 0,36% w grupie 4+ i były najwyższe od momentu startu kanału, tj. od 8 marca br. Najchętniej oglądaną pozycją w TVP Kobieta był serial „Dzikie pszczoły”, którego średnia widownia 19 października wyniosła według NAM 136 tys. widzów, przy udziałach 1,32%.

TVP Info uzyskało najwyższe udziały od lutego 2021 roku, które wyniosły 5,6%. Najliczniej oglądanym programem był „Gość Wiadomości”, który zobaczyło 844 tys. widzów, a udziały wyniosły 6,3% (dane NAM).

Według NAM liderem dnia była TVP2 z udziałami 8,9%, a rekordowe oglądalności odnotowały: serial „M jak miłość” z widownią 3,4 mln widzów — najwyższą od maja 2021 roku, przy udziałach 24,9%, serial „Barwy szczęścia” z widownią 2,1 mln widzów i udziałami 15,1%. Jest to najliczniej oglądany odcinek od maja 2021 r.

Rekord w ramówce jesiennej uzyskał „Teleexpress”, którego widownia wyniosła 2,1 mln osób, przy udziałach 25,1%.

Serial „Remiza. Zawsze w akcji!” obejrzało ponad 737 tys. widzów (udz. 6,8%) – najwyższy wynik serialu od początku emisji.

* NAM – Nielsen Audience Measurement  

zobacz również