• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Artyści” pojadą do USA

15:33, 18.10.2017
„Artyści” pojadą do USA Telewizja Polska podpisała przedwstępną umowę z „Intrigue Enrtertaiment” na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” na rynek amerykański. W Cannes od 16 do 19 października trwają największe światowe targi telewizyjne MIPCOM 2017. Telewizja Polska jest stałym uczestnikiem tego wydarzenia i jak co roku prezentuje swoją ofertę handlową.

Telewizja Polska podpisała przedwstępną umowę z „Intrigue Enrtertaiment” na sprzedaż praw do adaptacji serialu „Artyści” na rynek amerykański. W Cannes od 16 do 19 października trwają największe światowe targi telewizyjne MIPCOM 2017. Telewizja Polska jest stałym uczestnikiem tego wydarzenia i jak co roku prezentuje swoją ofertę handlową.

Stoisko handlowe na MIPCOM 2017
Stoisko handlowe na MIPCOM 2017

Podziel się:   Więcej
- To bardzo ważne, że Telewizja Polska jest obecna na najważniejszych światowych targach takich jak MIPCOM. Nasze produkcje cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Zwłaszcza seriale. Podpisany kontrakt świadczy o tym, że warto rozwijać produkcje jako gotowe formaty. Umowa zawarta z firmą Intrigue Entertaiment jest tego dowodem. Producent amerykański przygotuje pilota adaptacji serialu „Artyści”, którego zaproponuje wszystkim największym stacjom w USA – powiedział Maciej Stanecki, Członek Zarządu TVP S.A.

TVP podczas tegorocznych targów MIPCOM 2017 prezentuje m.in. seriale: „Miasto skarbów”, „Komisja morderstw”, „Wojenne dziewczyny” czy „Korona królów”, filmy dokumentalne i serie animowane takie jak: „Agatka” czy „Kuba i Śruba”. Stoisko handlowe na MIPCOM 2017 przygotowało Biuro Marketingu i Biuro Handlu TVP.

MIPCOM to największe i najważniejsze wydarzenie biznesowe środowiska audiowizualnego na świecie. Jest skierowane do producentów, stacji telewizyjnych, dystrybutorów i agentów sprzedaży oraz firm działających w obszarze cyfrowych mediów. NA MIPCOM spotykają się osoby odpowiedzialne za zakup i sprzedaż filmów fabularnych, seriali, formatów, filmów dokumentalnych i animacji. Co roku skupia kilkanaście tysięcy przedstawicieli środowiska z ponad 100 krajów.

zobacz również