• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Rekordowa oglądalność „Wakacyjnej Trasy Dwójki"

14:23, 27.07.2020
Rekordowa oglądalność „Wakacyjnej Trasy Dwójki" W niedzielę, 26 lipca prawie 2,7 mln widzów obejrzało według NAM* w TVP2, w momencie najwyższej oglądalności, koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, który znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu najpopularniejszych programów weekendu. W niedzielę liderem była Dwójka, natomiast Jedynka stacją pierwszego wyboru była w piątek i sobotę.

W niedzielę, 26 lipca prawie 2,7 mln widzów obejrzało według NAM* w TVP2, w momencie najwyższej oglądalności, koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, który znalazł się na pierwszym miejscu w rankingu najpopularniejszych programów weekendu. W niedzielę liderem była Dwójka, natomiast Jedynka stacją pierwszego wyboru była w piątek i sobotę.

Prowadzący „Wiadomości" Michał Adamczyk
Prowadzący „Wiadomości" Michał Adamczyk

Podziel się:   Więcej
Wczorajszy koncert „Wakacyjnej Trasy Dwójki”, zorganizowany w Chełmie, oglądało średnio ponad 2 mln widzów, przy udziałach 16,9%. Niedzielne wydarzenie muzyczne zgromadziło największą widownię spośród wszystkich zorganizowanych w tym sezonie koncertów w ramach cyklu „Wakacyjnej Trasy Dwójki”.

  W niedzielę, 26 lipca liderem oglądalności wśród wszystkich stacji telewizyjnych była TVP2 z udziałami na poziomie 9,1%. Były to najwyższe udziały anteny w ramówce letniej. Dużym zainteresowaniem widzów Dwójki cieszyły się teleturnieje: „Koło fortuny”, które oglądało 1,6 mln widzów, udziały wyniosły 20% oraz „Familiada” z widownią na poziomie 1,5 mln osób i udziałami 19,1%.

  Z kolei w piątek i sobotę, najpopularniejsza wśród wszystkich stacji telewizyjnych była TVP1 z udziałami odpowiednio 9,6% oraz 7,3%. W Jedynce niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się serial „La Bandida”, który 26 lipca obejrzało 1,9 mln widzów (udziały 15,1%). Drugie miejsce wśród najpopularniejszych programów TVP1 zajęło niedzielne, główne wydanie „Wiadomości” z widownią na poziomie 1,8 mln, udziały czołowego programu informacyjnego Telewizji Polskiej wyniosły 16,5%.   *Nielsen Audience Measurement

zobacz również