• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom”

12:59, 21.01.2020
Telewizja Polska podsumowuje 27. edycję „Reklamy Dzieciom” Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.

Aż 1 840 000 zł – to kwota, która dzięki hojności reklamodawców zostanie przekazana na pomoc potrzebującym dzieciom. Akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło 18 reklamodawców.

Kadr ze spotu „Reklamy Dzieciom”
Kadr ze spotu „Reklamy Dzieciom”

Podziel się:   Więcej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, został wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc najbardziej potrzebującym dzieciom.

27. edycję „Reklamy Dzieciom” wsparły:
EGIS POLSKA SP. Z O.O., ENERGA S.A., FCA POLAND SA (FIAT), GCM GLOBAL COLLECTION, GRUPA LOTOS SA, MCCORMICK POLSKA S.A., MGA ENTERTAINMENT POLAND SP. Z O.O, SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA MLEKOVITA, NESTLE POLSKA, NETFLIX, PGE POLSKA GRUPA ENERGETYCZNA S.A., PKP POLSKIE LINIE KOLEJOWE SA, POLSKA SPÓŁKA GAZOWNICTWA SP. Z O.O., PZU S.A., SAMSUNG ELECTRONICS POLSKA SP. Z O.O, USP ZDROWIE SP. Z O.O., WAWEL S.A., WOSEBA SP. Z O.O.

Dochód z 27. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” w całości zostanie podzielony między instytucje i organizacje, które złożyły prawidłowo wypełniony wniosek w Telewizji Polskiej i które do akcji zakwalifikuje Komisja ds. darowizn TVP. Informacja o beneficjentach zostanie opublikowana w serwisie www.reklamdzieciom.tvp.pl.

Jesteśmy bardzo wdzięczni za zaangażowanie naszych partnerów biznesowych. Przez 27 lat akcja „Reklama Dzieciom” zakorzeniła się w świadomości reklamodawców. Tylko dzięki ich wsparciu mamy realną szansę pomóc potrzebującym dzieciom – mówi Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.

Telewizja Polska od 1993 roku wspiera najbardziej potrzebujące dzieci. Przez ten czas ponad 27 milionów złotych z akcji „Reklama Dzieciom” trafiło do ponad tysiąca placówek.

W poprzedniej edycji TVP wraz z partnerami akcji pomogła ponad pięciu tysiącom dzieci! Zebrane pieniądze zostały przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjno-terapeutycznych (do terapii integracji sensorycznej, logopedycznej, ćwiczeń sensomotorycznych, doświadczania świata), realizację programów terapeutycznych (dogoterapia, hipoterapia, hortiterapia), sprzęt umożliwiający przeprowadzenie terapii EEG Biofeedback, doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych, organizację kolonii, wycieczek i turnusów rehabilitacyjnych dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami.

zobacz również