• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Promocja po włosku

12:18, 14.11.2017
Promocja po włosku Włosi wyspecjalizowali się nie tylko w produkcji makaronów, serów, czy wina, ale są też mistrzami w promowaniu rodzimej żywności. W Bolonii trwają ostatnie przygotowania do otwarcia ogromnego parku poświęconemu rolnictwu i produkcji żywności.

Włosi wyspecjalizowali się nie tylko w produkcji makaronów, serów, czy wina, ale są też mistrzami w promowaniu rodzimej żywności. W Bolonii trwają ostatnie przygotowania do otwarcia ogromnego parku poświęconemu rolnictwu i produkcji żywności.

 
 

Podziel się:   Więcej
10 hektarów powierzchni w tym 2 pól stajni oraz 40 fabryk żywności, gdzie odwiedzający mogą dowiedzieć się wszystkiego o produkcji żywności, od chleba i makaronu do oliwy i wina. Projekt o wartości 120 milionów euro jest jednym z 40 włoskich miejsc pod nazwą Włoska Fabryka Rolnicza- doskonałość od pola do widelca. Człowiek stojący za tą kampanią wylicza, że pokazowe fabryki przyciągają 6 milionów odwiedzających, z czego połowę z zagranicy.

Chcesz wiedzieć więcej, obejrzyj Agrobiznes z 14.11.2017

www.facebook.com/agrobiznesTVP
 
 
 
...
 

Twoim zdaniem

Czy rolnicy korzystają na globalnym wzroście cen towarów rolnych?