• Wersja do druku
  • -AA+A

Zaradna szkoła w Wiązownicy Dużej

21:20, 17.12.2011
Zaradna szkoła w Wiązownicy Dużej Jedni narzekają i niewiele robią inni zamiast narzekać inwestują. Przykładu nie trzeba daleko szukać . Niewielka szkoła w Wiązownicy Dużej to dowód na to jak dzięki wsparciu unijnemu można zrobić coś z niczego. Placówka w której uczy się tylko stu uczniów korzysta z najnowszych zdobyczy techniki. Interaktywne tablice i multimedialne sale do nauki języków nikogo tu nie dziwią.

Jedni narzekają i niewiele robią inni zamiast narzekać inwestują. Przykładu nie trzeba daleko szukać . Niewielka szkoła w Wiązownicy Dużej to dowód na to jak dzięki wsparciu unijnemu można zrobić coś z niczego. Placówka w której uczy się tylko stu uczniów korzysta z najnowszych zdobyczy techniki. Interaktywne tablice i multimedialne sale do nauki języków nikogo tu nie dziwią.

Zaradna szkoła w Wiązownicy Dużej
Zaradna szkoła w Wiązownicy Dużej

Podziel się:   Więcej
Informacje na tablice multimedialnej, a przy każdym biurku para słuchawek do nauki języka obcego. To nie zajęcia w jednej z elitarnych szkół w dużym mieście. Tak na co dzień wyglądają lekcje w malutkiej szkole podstawowej w Wiązownicy Dużej. I dzięki temu każdy z uczniów jest traktowany indywidualnie. A nauczyciel na bieżąco może sprawdzać postępy wychowanków. Nowy sprzęt i pomoce dydaktyczne to efekt zaangażowania pracowników placówki. W ciągu trzech lat udało im się zdobyć dofinansowanie na blisko 750 tysięcy złotych. Dzięki wsparciu Unii Europejskiej szkoła zyskała między innymi 4 tablice interaktywne. Szkoła w Wiązownicy Dużej to najlepszy przykład jak środki unijne mogą wpływać na poprawę jakości kształcenia . W palcówce jest tylko sześć klas, zerówka i oddział przedszkolny. Ze sprzętu na poziomie europejskim w sumie korzysta tutaj niespełna 100 uczniów. Już od stycznia szkoła będzie realizowała kolejny projekt- "Od zera w zerówce"- skierowany do najmłodszych uczniów. W ramach którego, dzieci będą miały możliwość uczestniczenia w zajęciach z języka angielskiego i rytmiki.