Strona główna » Pomoc » Częste pytania
  • Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Częste pytania


    Pytania ogólneRejestracja, logowanie i ustawienia kontaOdtwarzanie i pobieranie materiałów wideo
    •  Jakie programy można obejrzeć na tvp.pl?

      Na stronie tvp.pl znajduje się ponad osiem tysięcy programów Telewizji Polskiej. Są wśród nich m. in. programy informacyjne, edukacyjne, dla dzieci, seriale, filmy, programy rozrywkowe, podróżnicze i kulturalne. Programy dostępne są jako Video-on-demand (wideo na życzenie) dzięki czemu mogą być oglądane w czasie dogodnym dla użytkownika.
      powrót »
    •  Dlaczego na terytorium Ameryki Płd. i Płn. nie mogę odtwarzać materiałów wideo z tvp.pl?

      Ze względu na ograniczenia licencyjne, materiały wideo z portalu tvp.pl są niedostępne na terytorium Ameryki Północnej i Południowej.
      powrót »
    •  Czy za programy umieszczone w tvp.pl trzeba płacić?

      Zdecydowaną większość programów umieszczonych w naszych serwisach można oglądać bezpłatnie. Wyjątkiem są seriale i mecze Ligi Mistrzów, do których dostęp można uzyskać po wykupieniu płatnej licencji. Szczegółowe warunki nabycia licencji oraz cenniki znajdują się w zakładkach regulamin i cennik. Użytkom dajemy możliwość wykupienia abonamentu, który pozwala na oglądanie w ramach jednej opłaty określonej ilości materiałów. Zakupując abonament użytkownicy mogą otrzymać nawet do 25 zł gratis!. Przed dokonaniem płatności należy zapoznać się z regulaminem.
      powrót »
    •  Jak znaleźć poszukiwany program na tvp.pl?

      Jeśli szukasz konkretnego materiału, w celu jego szybkiego odnalezienie możesz skorzystać z katalogu lub wyszukiwarki, które znajdują się na stronie głównej.
      powrót »
    •  W jaki sposób mogę się dowiedzieć o najnowszych materiałach zamieszczanych na stronie tvp.pl?

      Informacje o najnowszych materiałach, które pojawiły się w serwisie tvp.pl znajdują się w specjalnie przygotowywanym newsletterze, który jest wysyłany cyklicznie do zarejestrowanych użytkowników serwisu. Jeśli chcesz otrzymywać najnowsze informacje zarejestruj się i zamów newsletter.
      powrót »
    •  Jak zrezygnować z subskrypcji newslettera?

      W celu rezygnacji z newslettera należy klikną na specjalnie od tego przeznaczony link, który znajduje się w każdym newsletterze.
      powrót »
    •  Czy możecie umieścić mój ulubiony program TVP?

      Nie zawsze możemy umieścić na naszych stronach wszystkie programy Telewizji Polskiej, które chcieliby zobaczyć nasi użytkownicy. Wiąże się to z tym, ze Telewizja Polska nie do wszystkich programów posiada prawa do ich zamieszczania w Internecie. Jednak prosimy o przysyłanie Państwa uwag i sugestii – Państwa opinie są dla nas cenne i zawsze kiedy to jest możliwe uwzględniamy je, tworząc ofertę programową.
      powrót »
    •  Gdzie na tvp.pl znajduje się aktualny program telewizyjny?

      Aktualny program telewizyjny można znaleźć w zakładce "program TVP", która znajduje się na stronie głównej portalu.
      powrót »
    •  Rejestracja krok po kroku

      Proszę kliknąć "zarejestruj się" w górnej części strony głównej i przejść do formularza rejestracyjnego. W trakcie rejestracji wymagana jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz prawdziwy adres poczty elektronicznej, inaczej rejestracja nie będzie możliwa. Następnie należy uzupełnić wszystkie pola w formularzu i kliknąć przycisk "akceptuję".

      Po wpisaniu poprawnych danych, system wyśle wiadomość pod podany wcześniej adres poczty elektronicznej.

      Po otrzymaniu e-maila z prośbą o potwierdzenie rejestracji, prosimy kliknąć w link, który zawarty będzie w treści wiadomości lub skopiować go w całości do paska adresów przeglądarki. To wystarczy, by zakończyć rejestrację. Prosimy nie odpowiadać na maila ponieważ jest on generowany automatycznie.

      UWAGA!!! Proszę sprawdzić czy w przeglądarce otwiera się dokładnie taki sam link jak w wiadomości z potwierdzenia rejestracji. Jeśli link jest niekompletny należy go skopiować w całości i wkleić do paska adresów. Prosimy także upewnić się, czy konto, którego adres został podany podczas rejestracji, działa poprawnie. TVP SA nie odpowiada za opóźnienia w dostarczaniu poczty spowodowane przez operatorów kont pocztowych. Mail z potwierdzeniem jest wysyłany automatycznie natychmiast po dokonaniu rejestracji.

      Po kliknięciu linka otworzy się strona z komunikatem "potwierdzenie rejestracji". Teraz można się zalogować, używając swojego loginu i hasła. Brak potwierdzenia rejestracji w ciągu 24 godzin oznacza, że nie została ona zakończona. W celu dokonania ponownej próby rejestracji należy jeszcze raz kliknąć "zarejestruj się".
      powrót »
    •  Nie dotarł do mnie e-mail z potwierdzeniem rejestracji. Dlaczego?

      Prosimy sprawdzić koto pocztowe działa poprawnie i czy inne wysłane na nie wiadomości dochodzą bez przeszkód. Jeżeli konto jest przepełnione, należy usunąć niepotrzebne wiadomości. Trzeba także sprawdzić folder z wiadomościami oznaczonymi jako spam. Dostarczenie maila zwrotnego może trwać od kilku minut do godziny. Jeśli konto pocztowe działa poprawnie, a nadal nie ma potwierdzenia rejestracji, prosimy o skontaktowanie się z działem pomocy technicznej TVP.
      powrót »
    •  Dlaczego nie mogę się zalogować?

      Zalogować mogą się tylko użytkownicy zarejestrowani w naszym portalu. Jeżeli rejestracja przebiegła poprawnie nie powinno być problemów z logowaniem.
      powrót »
    •  Zarejestrowałem się poprawnie, ale nie mogę się zalogować. Obsługa plików cookie.

      Najczęstszą przyczyną tego typu problemów jest wyłączenie w przeglądarce obsługi plików cookie. Jeśli przeglądarka to Internet Explorer, należy wejść w Narzędzia/Opcje internetowe przeglądarki, następnie w zakładkę Prywatność/Zaawansowane. Prosimy o zaznaczenie opcji "Zastąp automatyczną obsługę plików cookie" oraz "zawsze zezwalaj na pliki cookie dotyczące sesji". Jeśli przeglądarką jest Firefox, prosimy wejść w Narzędzia/Opcje/Prywatność i zaznaczyć "Zezwól witrynom na ustawienie ciasteczek". Jeśli to nie rozwiązało problemu, prosimy wysłać wiadomość ze szczegółowymi informacjami: używana przeglądarka, program (lub serwer) pocztowy, system operacyjny, itp. – im więcej informacji, tym łatwiej będzie nam znaleźć przyczynę i pomóc.
      powrót »
    •  Co oznacza „Zapamiętaj mnie”?

      Zaznaczenie opcji „zapamiętaj mnie” spowoduje, że na Twoim komputerze zostanie zapisany plik tekstowy, tzw. cookie, który umożliwi identyfikację tego komputera w naszym portalu przez siedem dni. Inaczej mówiąc, dzięki temu że system naszego portalu „rozpozna” swojego użytkownika, nie będzie trzeba się każdorazowo logować.
      powrót »
    •  Czy jestem już na liście mailingowej?

      Jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem serwisu, w ustawieniach „Twojego konta” znajdziesz pole subskrypcja newslettera. Jeżeli pole to jest zaznaczone, to znaczy że adres poczty elektronicznej jest w bazie odbiorców newslettera i powinieneś odbierać e-maile informujące o zmianach i nowościach w naszym serwisie.
      powrót »
    •  Jak oglądać programy TVP – najważniejsze wymagania dotyczące sprzętu i oprogramowania.

      Żeby oglądać programy TVP, trzeba mieć zainstalowaną przeglądarkę Internet Explorer w wersji 8 lub nowszej, lub przeglądarkę Firefox w wersji 3.6 lub nowszą. Szczegóły znajdują się w zakładce "wymagania techniczne". Do odtwarzania treści bezpłatnych konieczna jest instalacja programu Silverlight - jest to bezpieczny program, który można pobrać po kliknięciu na przycisk w oknie wyświetlonym po próbie odtworzenia wideo. Do odtwarzania treści płatnych (na vod.tvp.pl) niezbędny jest odtwarzacz Windows Media Player v10 razem z zalecanymi przez producenta aktualizacjami lub WMP v11. W razie wątpliwości najlepiej pobrać i zainstalować najnowszy odtwarzacz ze stron producenta. Dodatkowo zalecane jest internetowe łącze o przepustowości co najmniej 1 Mb/s. Większość popularnych przeglądarek, np. Internet Explorer, Firefox, Mozilla, obsługuje transmisję wideo. Jeżeli jednak pojawi się problem z odtwarzaniem, a przyczyną może być przeglądarka, trzeba uruchomić transmisję używając nowej wersji przeglądarki Internet Explorer. Korzystając z przeglądarek z rodziny Mozilla - Firefox, SeaMonkey, pochodne - należy pobrać plik „wmpfirefoxplugin.exe”. Po pobraniu pliku trzeba dla bezpieczeństwa swojego komputera sprawdzić go programem antywirusowym, a dopiero po tym uruchomić go. Plik powinien być podpisany cyfrowo tak, że po najechaniu na niego kursorem myszy pojawi się informacja "Windows Media Component Setup Aplication" i inne dane dotyczące pliku. Po zainstalowaniu na dysku C:\ pojawi się katalog 'PFiles' a w nim 'Plugins' zawierający plik 'np-mswmp.dll', który również warto sprawdzić czy jest podpisany cyfrowo przez "Microsoft Corporation" i przeskanować go oprogramowaniem antywirusowym. Plik ten należy przenieść do katalogu z pluginami przeglądarki. Dla Firefoksa to katalog "C:\Program Files\Mozilla Firefox\plugins\", dla SeaMonkey: "C:\Program Files\mozilla.org\SeaMonkey\plugins". Po zamknięciu wszystkich okien przeglądarki i uruchomieniu jej ponownie, wpisując "about:plugins" powinniśmy znaleźć wśród zainstalowanych wtyczek także "Microsoft(R) Windows Media Player Firefox Plugin".
      powrót »
    •  Co to jest Silverlight?

      Microsoft Silverlight to technologia internetowa umożliwiająca wyświetlanie treści multimedialnych za pomocą przeglądarki. Za pomocą technologii Silverlight możliwe jest wyświetlanie standardowych plików video oraz tych w wysokiej rozdzielczości (HD). Możliwe jest również odtwarzanie plików muzycznych (MP3, WMA).

      powrót »
    •  Słyszę dźwięk, ale nie widzę obrazu

      Prawdopodobnie są to problemy z łączem internetowym lub z kodekami, czyli zbyt dużą ilością aktywnych wtyczek multimedialnych w przeglądarce np. do odtwarzania filmów w formacie DivX. Należy je odinstalować. Jeżeli łącze jest wystarczające to zazwyczaj winne są niezgodne „paczki kodeków” i pluginy do odtwarzacza. Ich odinstalowanie powinno rozwiązać problemy. Instalując kodeki nieznanego pochodzenia upośledza się działanie kodeków systemowych. Można też ponownie zainstalować WMP (albo upewnić się że posiada się najnowszą, 12 wersję). Należy wyłączyć wszystkie wtyczki w przeglądarce oprócz Windows Media Player i Silverlight.
      powrót »
    •  Nie słychać dźwięku przy odtwarzaniu

      Jeżeli pojawia się komunikat „buforowanie” oraz wartość wyrażona w procentach i komunikat nie znika, oznacza to, że wystąpiły problemy z łączem i jego przepustowość nie pozwala na odtworzenie dźwięku. Należy wybrać prawym klawiszem opcję „statystyka”, ustawiając kursor myszy nad obszarem, gdzie powinno pojawić się wideo. Następnie w oknie, które się pojawi, trzeba wybrać zakładkę „zaawansowane”. W zakładce tej, w obszarze „nośnik” są określone w szybkości transmisji zakodowanego materiału. W obszarze „połączenie”, obok napisu „stosowana przepustowość” można sprawdzić faktyczną szybkość, jaką w danej chwili osiąga łącze. Dzięki porównaniu tej wartości oraz wartości obok napisu „wybrana szybkość transmisji bitów” można sprawdzić czy połączenie z Internetem jest wystarczające oraz czy sygnał wideo nie jest ograniczany przez dostawcę takiego łącza. Natomiast jeżeli znika komunikat „buforowanie” i pojawia się „odtwarzanie”, a mimo to nadal nic nie widać lub nie słychać albo i nie widać i nie słychać, to zazwyczaj winne są niezgodne „paczki kodeków” i pluginy do odtwarzacza. Ich odinstalowanie powinno rozwiązać problemy. Instalując kodeki nieznanego pochodzenia upośledza się działanie kodeków systemowych.
      powrót »
    •  Obraz jest rozmyty / zielony

      Prawdopodobnie przyczyną są zainstalowane na komputerze niestandardowe kodeki audio-wideo (np. DivX), z których korzysta również odtwarzacz Windows Media Player. Takie kodeki należy odinstalować
      powrót »
    •  Dlaczego wideo nie uruchamia się, mimo że licencja została przyznana i pojawił się komunikat „gotowe”?

      Najczęściej winna jest stara wersja Windows Media Playera. Należy pobrać najnowszą wersję programu. Wymagana jest 11 z aktualizacjami lub nowsza. Jeżeli tło przycisków odtwarzacza jest szare, to zainstalowana jest starsza, nieaktualizowana lub niewspierana wersja WMP
      powrót »
    •  W momencie uruchamiania bezpłatnego video jest czarny ekran:

      Za wyświetlanie materiałów bezpłatnych jest odpowiedzialna wtyczka do Internet Explorera Microsoft Silverlight. Jeśli wideo nie uruchamia się, może to oznaczać, że wtyczka nie jest włączona lub jest zainstalowana w nieodpowiedniej wersji, ale w takiej sytuacji powinien wyświetlić się komunikat w tymże właśnie oknie o możliwości pobrania wtyczki Silverlight. Czasem, aby pojawił się taki komunikat należy odświeżyć po prostu stronę. Jeśli to nie pomoże upewnij się czy jest włączony i zainstalowany dodatek

      Gdyby go nie było to zainstaluj ze strony: http://www.microsoft.com/silverlight/
      powrót »
    •  Transmisja się rwie, zatrzymuje, nie można płynnie odtwarzać materiału

      Prawdopodobnie rzeczywista przepustowość Twojego łącza internetowego w tym momencie jest za niska. Aby mieć pewność, że będzie można oglądać materiały wideo w dobrej jakości, bez zatrzymywania, należy mieć łącze o prędkości powyżej 2 MB/s.

      Aby przekonać się, z jaką rzeczywistą szybkością w danej chwili działa łącze internetowe należy:

      1. najechać kursorem na materiał wideo i kliknąć prawym przyciskiem myszy,
      2. z menu wybrać 'Statystyka',
      3. otworzy się okno Statystyka, z którego należy wybrać zakładkę 'Zaawansowane',
      4. w ramce 'Nośnik' - będą podane maksymalna i wybrana szybkość transmisji w danym momencie.

      Jeśli obie szybkości (maksymalna i wybrana) nie są jednakowe - to oznacza, że w tym momencie szybkość Twojego łącza internetowego jest za mała. Jeśli taka sytuacja powtarza się bardzo często warto zgłosić to do operatora lub zamówić szybsze łącze.
      powrót »
    •  Używam systemu Linux. Czy mogę oglądać wideo z TVP?

      Pod Linuxem filmy TVP można oglądać używając oprogramowania Pipelight. Wtyczka nie wspiera DRM (Digital Rights Management). W związku z tym nie można oglądać materiałów zaszyfrowanych, zazwyczaj płatnych. Opis instalacji Pipelight – kliknij tutaj.
      powrót »
    •  Używam komputera MAC. Czy mogę oglądać wideo z TVP?

      Na komputerach typu Mac materiały wideo na stronach TVP można oglądać, jeśli będzie zainstalowany Microsoft Silverlight ze strony: http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx Niestety, nie można oglądać materiałów płatnych, zaszyfrowanych.
      powrót »
    •  Nie mogę ściągnąć programu ze strony

      Z naszego komputera na własny komputer można pobrać wyłącznie odcinki seriali dostępnych odpłatnie. Pozostałe materiały można oglądać z naszego serwisu internetowego.
      powrót »
    •  Mam problemy z odtwarzaniem materiałów płatnych

      W przypadku odtwarzania materiałów płatnych, które są kodowane (DRM) na komputerze z oprogramowaniem Windows XP, należy upewnić się, że zainstalowane są następujące uaktualnienia: Service Pack 2 W przypadku korzystania z odtwarzacza Windows Media Player v10: KB891122 KB902344 Niestety, dwa ostatnie są dostępne wyłącznie w instalacji „niestandardowej”, w opcjonalnych pakietach uaktualnień i „ekspresowa” aktualizacja systemu ich nie pobierze. Upewnij się, że strona www.tvp.pl może ustawiać pliki cookie. Bez nich nie jest możliwe odtwarzanie transmisji zaszyfrowanych (przyznawanie licencji). Sprawdź ustawienia zabezpieczeń przeglądarki. Być może trzeba odblokować niektóre opcje, (takie jak zezwolenie na wykonywanie skryptów ActiveX), które są konieczne do pozyskania licencji.
      powrót »
    •  Jeżeli reklamacja dotyczy braku okienka do wpisania kodu:

      Sprawdź czy w ustawieniach przeglądarki internetowej jest zgoda na obsługę plików cookie, która jest niezbędna przy odtwarzaniu materiałów chronionych licencją. Należy też pobrać najnowszą wersję programu Windows Media Player - wymagana jest 11 z aktualizacjami lub nowsza.
      powrót »
    •  Jeżeli nowy kod po wpisaniu jest nieważny lub wykorzystany:

      Sprawdź czy kod został prawidłowo przepisany. Jeśli tak, konieczne jest wyczyszczenie folderu DRM: Skasuj wszystkie pliki w ukrytych folderach DRM:W Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\DRM. W Windows Vista, 7: (Folder DRM najczęściej jest ukryty, najprościej więc jest zaznaczyć poniższą linijkę i wkleić w polu "Wyszukaj programy i pliki" menu Start) C:\ProgramData\Microsoft\Windows\DRM Uruchom VOD-a, pojawi się okienko z akutalizacją DRM-u, zrób aktualizację.
      powrót »
    •  Przyznawanie licencji długo trwa - ekran licencji nie zamyka się

      W przypadku jeśli przyznawanie licencji trwa powyżej minuty i klawisz "Odtwórz" w tym czasie nie staje się aktywny należy :

      1. Upewnić się, że ustawienia bezpieczeństwa w przeglądarce Internet Explorer pozwalają na instalację kontrolek ActiveX (okno pobierania licencji, które otwierane jest przez Windows Media Player, niezależnie od ustawień systemowych, uruchamia się zawsze w przeglądarce Internet Explorer). Aby to zrobic nalezy w najnowszej wersji przeglądarki IE opcje:  "uruchamianie formantów ArchiveX i dodatków plug-in", "wykonywanie formantów ArchiveX zaznaczonych jako bezpieczne do wykonania" ustawić na "Włącz".
      2. Ponownie uruchomić odtwarzanie materiału wideo i wyrazić zgodę na instalację aplikacji ArchiveX (aplikacja będzie pytała o to).
      3. Ponownie uruchomić odtwarzanie materiału wideo i jeżeli działania z punktu nr 1 i 2 nie pomogą - należy do witryn zaufanych dodać adres : http://espl.itvp.pl . Trzeba to zrobić w najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer, nawet jeśli używany jest tylko FireFox (Windows Media Player, wyświetlając okno przyznawania licencji, zawsze używa przeglądarki IE niezależnie od ustawień domyślnych systemu). W tym celu należy uruchomić najnowszą wersję przeglądarki IE i w oknie "Zaufane witryny"  dodać adres http://espl.itvp.pl .
      4. Ponownie uruchomić odtwarzanie materiału wideo i jeśli działania z punktu nr 1,2 i 3 nie pomogą - należy przywrócić ustawienia domyślne dotyczące bezpieczeństwa w najnowszej wersji przeglądarki Internet Explorer (nawet jeśli używana jest inna przeglądarka.
      5. Ponownie uruchomić odtwarzanie materiału wideo - po tych działaniach proces przyznawania licencji powinien trwać mniej niż minutę. Jeśli jednak proces przyzanwania licencji - dalej nie będzie kończył sie prawidłowo, to oznacza, że na tym komputerze nie można odtwarzać treści zaszyfrowanych (DRM).
      powrót »
    •  Program bardzo długo się buforuje

      Najczęstszą przyczyną jest słabe łącze. Aby sprawdzić, czy łącze ma wystarczającą przepustowość należy kliknąć na niebieski przycisk "Przetestuj szybkość łącza" znajdujący się po prawej stronie okna każdego materiału wideo. Jeśli komputer nie przejdzie pomyślnie testu łącza należy przeinstalować program Windows Media Player.
      powrót »
    •  Nie mogę odtwarzać materiałów wideo - w miejscu gdzie powinno być wideo nic się nie dzieje, nie ma buforowania ani napisu gotowy

      Twoja przeglądarka internetowa jest prawdopodobnie odłączona od sieci, w tzw. stanie "off-line". Należy zmienić jej stan na "on-line". Np. dla przeglądarki Internet Explorer 8, wejdź do zakładki "Narzędzia" i sprawdź czy zaznaczona jest opcja "Pracuj w trybie off-line". Jeśli jest zaznaczona należy ja odzanczyć. W Firefoksie 3 - podobna opcja znajduje się w zakładce "Plik".
      powrót »
    •  Jestem na terenie Polski a wyświetla mi się informacja o konieczności wykupienia opłaty technicznej

      Pierwszą rzeczą, którą należy wykonać w takim wypadku, jest usunięcie wszystkich cookies (tzw. ciasteczek) i ponowna próba odtworzenia materiału. Dodatkowo, jeżeli jesteś zalogowany na tvp.pl - wyloguj się.

      Usuwanie cookies wykonuje się bardzo prosto : w Internet Explorerze 8 wejdź do zakładki "Bezpieczeństwo", wybierz opcję "Usuń historię przeglądania" i w okienku, które się pojawia zaznacz "pliki cookie". W FireFox-ie 3.5 i nowszych, w zakładce "Narzędzia" znajduje się opcja "Wyczyść historię przeglądania", która działa identycznie - wystarczy zaznaczyć "Ciasteczka" i upewnić się, że w polu "Okres do wyczyszczenia" została wybrana opcja "Wszystko", a potem nacisnąć klawisz "Wyczyść teraz".

      Jeżeli to nie pomoże, najlepiej udać się pod adres URL : http://www.tvp.pl/w3x/sprawdz.ip - gdzie znajduje się skrypt, który sprawdzi adres IP Twojego połączenia. Po wejściu na tę stronę sprawdź, jaka liczba pojawia się w "Rozpoznany kraj".

      Jeśli jest to liczba"1" - próbuj połączyć się z naszym portalem aż do skutku, a po każdej nieudanej próbie połączenia - wyczyść w przeglądarce historię przeglądania stron oraz pliki cookies (tzw. ciateczka).  

      Jeśli jest to liczba inna niż "1" - skopjuj cały tekst, jaki znajduje się na tej stronie i prześlij go nam. W mailu napisz też z jakiej miejscowości się łączysz i jakie masz łącze (stałe, bezprzewodowe tzw. mobilne, itp.), oraz nazwę Twojego operatora internetu. Mail należy wysłać korzystajac z formularza znajdujacego się na stronie kontaktu tutaj 

      powrót »
    •  Przy odtwarzaniu materiału wideo wyświetla mi się informacja o ograniczeniach licencyjnych

      Jeżeli chcesz oglądać programy lub transmisje spoza terytorium Polski - może się zdarzyć, że pewne materiały ze względów licencyjnych nie będą dostępne na terytorium kraju, w którym przebywasz.

      Dotyczy to szczególnie transmisji sportowych, które mają wiele ograniczeń licencyjnych.

      Jeśli jesteś na terytorium Polski, a mimo to pokazuje Ci się informacja o ograniczeniach licencyjnych - to :

      1. wykonaj zrzut ekranu, jaki Ci się pokazuje (z informacją o ograniczeniach licencyjnych)
      2. upewnij się, że widoczny jest dolny lewy róg planszy informacyjnej - tam zwykle znajduje się litera np. "A" lub "S"
      3. wyślij zrzut w postaci załącznika wraz z informacją skąd i w jaki sposób się łączysz (chodzi o miejscowość i rodzaj połączenia oraz nazwę Twojego operatora internetu) korzytając z formularza znajdujacego sie na stronie kontaktu tutaj

      Ten problem bardzo często pojawia się w wypadku korzystania z przeglądarki Google Chrome. TVP nie ma wpływu na ustawienia firmy Google. Zalecamy korzystanie z przeglądarki IE lub Mozilla Firefox.

      powrót »
    •  Używałem opcji pobierz na dysk – dlaczego teraz nie mogę pobierać materiałów na dysk?

      W związku ze zmianami w systemie dystrybucji treści usługa pobierz na dysk od 30 czerwca 2010 r. jest niedostępna.

      Jeżeli na tej stronie nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie, zadaj je za pomocą formularza kontaktowego

      powrót »
    •  Opłata techniczna

      Uprzejmie informujemy, że opłata techniczna została bezterminowo wstrzymana. Wszystkie materiały wideo dostępne dotychczas w ramach tej opłaty, są udostępnione bezpłatnie.
      powrót »