• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

www.voice.tvp.pl – to się klika i ogląda!

12:53, 09.11.2011
www.voice.tvp.pl – to się klika i ogląda! Za nami dwa odcinki LIVE „The Voice of Poland. Najlepszy Głos.” W odcinkach na żywo Trenerzy i widzowie, za pomocą głosowania, decydują o tym, kto przechodzi do kolejnego odcinka.

Za nami dwa odcinki LIVE „The Voice of Poland. Najlepszy Głos.” W odcinkach na żywo Trenerzy i widzowie, za pomocą głosowania, decydują o tym, kto przechodzi do kolejnego odcinka.

V Reporter w akcji / fot. M. Gostkiewicz
V Reporter w akcji / fot. M. Gostkiewicz

Podziel się:   Więcej
„The Voice of Poland” to innowacyjny projekt nie tylko w sferze wizualnej, ale również w działaniach internetowych. W trakcie odcinków na żywo w internecie na stronie programu www.voice.tvp.pl odbywa się równoległa transmisja z oddzielnego studia, gdzie redakcja internetowa w postaci kilku osób na bieżąco ma kontakt z internautami. Dzięki zaangażowaniu portali społecznościowych typu Facebook czy Nasza Klasa, widzowie mają możliwość rozmawiać na żywo z uczestnikami programu oraz na bieżąco komentować wydarzenia. V-Reporter na gorąco reaguje na występy uczestników i komentarze Trenerów. Przeprowadza również wywiady z gwiazdami każdego odcinka. Dopełnienie stanowią konkursy, w których można wygrać wspaniałe nagrody.

– Obserwujemy tendencję wzrostową ruchu w serwisie w sobotę. Przy drugim odcinku LIVE, w porównaniu do transmisji internetowej pierwszego odcinka, odnotowaliśmy 100% wzrost oglądalności i liczby internautów – mówi Marcin Oziewicz, dyrektor Ośrodka iTVP HD. Wzrost ten ilustrują następujące dane: transmisja internetowa LIVE 29 października – odtworzenia: 33 688, użytkownicy: 7 276; transmisja internetowa LIVE 5 listopada – odtworzenia: 71 120, użytkownicy: 13 741.

 Największy ruch w serwisie odbywa się w dniach sobota-poniedziałek. Internet spełnia zatem swoją rolę – użytkownicy chętnie oglądają powtórki w internecie w następnych dwóch dniach po emisji w telewizji.

W rankingu popularności serwis www.voice.tvp.pl wyprzedził w październiku zwykle najczęściej wybierany program telewizyjny oraz wortal sport.tvp.pl. Coraz lepsze wyniki są efektem pracy pracowników i współpracowników Ośrodka iTVP HD.

(MK)
 
 
 
...