Kora, która 30 lat temu otwierała jarociński festiwal, powróciła w blasku świateł (fot. K.Świdrak)
Publiczność gorąco przyjęła wokalistkę zespołu Gossip (fot. K.Świdrak)
Beth Ditto w pełnej krasie (fot. K.Świdrak)
Energetyczni Irlandczycy z Flogging Molly nawiązali świetny kontakt z publicznością (fot. K.Świdrak)
W niedzielę Buldog szalał na scenie (fot. K.Świdrak)
Grabaż i Pidżama Porno zagrali pierwszy koncert po trzyletnim zawieszeniu działalności (fot. K.Świdrak)
Żywiołowość i energia wciąż towarzyszą festiwalowi, choć obchodzi już swoje trzydzieste urodziny (fot. Krzysztof Świdrak)
Jarocin wciąż przyciąga fanów muzyki spoza mainstreamu (fot. Krzysztof Świdrak)
Żywiołowi brytyjczycy z Gallows na jarocińskiej scenie (fot. Krzysztof Świdrak)
Wokalista Gallows Frank Carter poza sceną jest miłośnikiem tatuażu artystycznego (fot. Krzysztof Świdrak)
Niezbędna ochrona przed kurzem i piachem pod sceną (fot. Krzysztof Świdrak)
Andrzej Nowak z kultowego TSA (fot. Krzysztof Świdrak)
Jeden z legendarnych polskich zespołów punckrockowych – Dezerter (fot. Krzysztof Świdrak)
Ska-P, czyli muzyka zaangażowana prosto z Hiszpanii (fot. Krzysztof Świdrak)
Jarocińska publiczność nigdy nie śpi (fot. Krzysztof Świdrak)
Do Jarocina przybywają stare rockowe wygi, ale też zupełnie nowe pokolenie... (fot. Krzysztof Świdrak)
Są weterani... (fot. K.Świdrak)
...i początkujący (fot. K.Świdrak)
Marek Piekarczyk z TSA. Zespół w 1981 roku został laureatem festiwalu (fot. Krzysztof Świdrak)
Jarocińska wolność i pogo (fot. Krzysztof Świdrak)
Bułka, maślanka, kefir... czyli podstawowe wsparcie uczestników festiwalu (fot. Krzysztof Świdrak)
Życie na polu namiotowym składa się z posiłków... (fot. Krzysztof Świdrak)
...prania i suszenia... (fot. Krzysztof Świdrak)
...oraz relaksu przy gitarze i lodówce turystycznej (fot. Krzysztof Świdrak)
Tradycyjna jarocińska fryzura jest zazwyczaj dziełem przyjaciół (fot. Krzysztof Świdrak)
Oto efekt końcowy (fot. Krzysztof Świdrak)
A to punkowe uczesanie w wersji najbardziej ekstremalnej (fot. Krzysztof Świdrak)
Moda na Jarocin nie przemija (fot. Krzysztof Świdrak)
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1012 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.