Z kraju

TVP Info z nową kampanią wizerunkową i wzrostem oglądalności

Stacja informacyjna Telewizji Polskiej rozpoczęła nową kampanię wizerunkową, która ma na celu podkreślenie newsowego charakteru stacji. Poznaj szczegóły kampanii i dowiedz się, kto został jej twarzą.

Joanną Dunikowska-Paź  to twarz nowej kampanii programu „19:30”. Fot. TVP

„19:30” – program informacyjny, który pokazuje więcej. Zobacz wiosenny spot!

Programy

Nadawca publiczny odbudowuje pozycję kanału informacyjnego i przekonuje do niego coraz więcej odbiorców. Twarzami kampanii trwającej do 31 maja są dziennikarze TVP Info: Joanna Dunikowska Paź, Aleksandra Kostrzewska, Katarzyna Kasia, Grzegorz Markowski, Piotr Jędrzejek, Wioleta Wramba oraz Bartosz Cebeńko.


Na działania wizerunkowe TVP Info składają się spoty wideo i kreacje reklamowe, które łączy hasło Telewizji Polskiej wprowadzone wraz z ramówka wiosenną – „Otwórz się na więcej”.


Kampania wizerunkowa „19.30”



Równolegle Telewizja Polska prowadzi kampanię wizerunkową swojego głównego programu informacyjnego „19.30”. Obu kampaniom towarzyszy akcja przygotowana we współpracy z PZPN. Podczas meczów Betclic 1. i 2. Ligi oraz Pucharu Polski transmitowanych przez TVP na ledowych bandach wokół murawy prezentowane są animacje z logotypami programu informacyjnego „19.30” i TVP Info. Działania te obejmą łącznie 53 mecze.

Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski prowadzą w TVP Info program „Kwiatki polskie”. Fot. TVP
Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski prowadzą w TVP Info program „Kwiatki polskie”. Fot. TVP

TVP Info systematycznie zwiększa swoją widownię oraz udział w rynku oglądalności. Z miesiąca na miesiąc widownię zwiększają najważniejsze programy stacji: „Bez trybu” Justyny Dobrosz-Oracz, „Niebezpieczne związki” Doroty Wysockiej-Schnepf, „Trójkąt polityczny” Aleksandry Pawlickiej i Renaty Grochal, „Pytanie dnia” oraz „Kwiatki polskie” Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego.


W marcu 2025 roku portal TVP.info odwiedziło ponad 3,8 mln unikalnych użytkowników, co jest najlepszym wynikiem serwisu od lat. Kanał TVP Info jest ponadto najchętniej oglądaną stacją telewizyjną w serwisie streamingowym TVP VOD.


Za przygotowanie koncepcji, realizację i koordynację kampanii odpowiada Biuro Reklamy i Marketingu TVP, a za zakup i planowanie mediów poza antenami TVP – dom mediowy Value Media.



Dane: Nielsen, SHR% i AMR consolidated+2, grupa 4+; Mediapanel; styczeń – marzec 2025

Więcej na ten temat