• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Muzyczny weekend w Telewizji Polskiej

17:14, 24.02.2020
Muzyczny weekend w Telewizji Polskiej Sobotni finał trzeciego sezonu „The Voice Kids” i wielki sukces Marcina Maciejczaka w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 4,4 mln osób*. „Sanatorium miłości” ze średnią widownią 3,7 mln widzów* było drugim, najchętniej oglądanym programem weekendu.

Sobotni finał trzeciego sezonu „The Voice Kids” i wielki sukces Marcina Maciejczaka w momencie najwyższej oglądalności obejrzało 4,4 mln osób*. „Sanatorium miłości” ze średnią widownią 3,7 mln widzów* było drugim, najchętniej oglądanym programem weekendu.

Alicja Szemplińska/fot. TVP
Alicja Szemplińska/fot. TVP

Podziel się:   Więcej
Według Nielsen Audence Measurement, od piątku do niedzieli anteny Telewizji Polskiej zanotowały najwyższe udziały wśród wszystkich stacji telewizyjnych. W piątek i niedzielę liderem dnia była Jedynka z udziałami odpowiednio 11% i 8,7%. W sobotę stacją pierwszego wyboru była Dwójka uzyskując 10% udziału.

Wśród 15 najpopularniejszych tytułów weekendu aż 11 należało do Telewizji Polskiej, w tym 6 były to programy rozrywkowe.

Znakomitą oglądalność weekendu zanotował program rozrywkowy TVP1 „Sanatorium miłości”. Średnia oglądalność odcinka wyniosła 3,1 mln widzów przy 21,7% udziałach.

Wielki finał „The Voice Kids”, który zgromadził 2,8 mln osób (20,7% udziałów). Sobotni odcinek cieszył się największą popularnością w tej serii. Liczba odtworzeń muzycznego talent show „The Voice Kids” na vod.tvp.pl. w weekend wyniosła 50 tys. Porównując wyniki tegorocznego sezonu do 2019 widoczny jest wzrost widowni programu o ponad 23%.

W niedzielę widzowie i jury wybrali reprezentanta Polski na Eurowizję 2020 „Szansa na sukces. Eurowizja 2020”. Zwycięstwo Alicji Szemplińskiej obejrzało prawie 2 mln widzów (16,3% udziały). Średnia 4 odcinków programu wyniosła 1,9 mln widzów, a najliczniejszą widownię zgromadził pierwszy odcinek, który zobaczyło 2,3 mln widzów.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej