publicystyka / informacje i publicystyka / Polityka przy kawie / 17.05.2012

17.05.2012


– Awantura polityczna sprzedaje się doskonale. Zdjęła uwagę z ważnego tematu jakim jest reforma emerytalna – oceniają specjalista ds. marketingu politycznego Eryk Mistewicz i prof. Jacek Dąbała, medioznawca. – Media niewiele do tego mają – podkreślają.
Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.
Akceptuję pliki cookies z tej strony