• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Widzowie doceniają ofertę TVP2

14:00, 12.01.2012
Widzowie doceniają ofertę TVP2 Oferta programowa TVP2 jest w coraz większym stopniu doceniana przez widzów, o czym świadczą m.in. wyniki badań telemetrycznych Nielsen Audience Measurement. W ciągu pierwszych jedenastu dni nowego roku, TVP2 aż czterokrotnie zajęła pozycję lidera (3,8,9 i 10 stycznia). Najwyższe udziały w grupie 4+ Dwójka osiągnęła 3 stycznia – aż 16,8%.

Oferta programowa TVP2 jest w coraz większym stopniu doceniana przez widzów, o czym świadczą m.in. wyniki badań telemetrycznych Nielsen Audience Measurement. W ciągu pierwszych jedenastu dni nowego roku, TVP2 aż czterokrotnie zajęła pozycję lidera (3,8,9 i 10 stycznia). Najwyższe udziały w grupie 4+ Dwójka osiągnęła 3 stycznia – aż 16,8%.

8 stycznia  Puchar Świata z udziałem J. Kowalczyk oglądało 4,8 mln widzów TVP2
8 stycznia Puchar Świata z udziałem J. Kowalczyk oglądało 4,8 mln widzów TVP2

Podziel się:   Więcej
W porównaniu z grudniem 2011 r. udziały TVP2 wzrosły o 1 p.p., natomiast udziały głównych stacji komercyjnych: Polsatu i TVN odnotowały spadek.

W grupie komercyjnej (16-49) również można zaobserwować wzrost udziałów Dwójki: z 11,5% w grudniu 2011 r. do 12,4% w styczniu 2012 r. Natomiast spadły udziały Polsatu i TVN .
Na coraz bardziej pozytywny odbiór TVP2 duży wpływ ma atrakcyjna oferta pasm filmowych („Poniedziałek z Gwiazdami”, czwartkowe „Kocham Kino”) i dokumentalnych (wtorkowy „Świat bez fikcji”), transmisje z biegów Justyny Kowalczyk oraz wyższe niż w ubiegłym roku wskaźniki oglądalności relacji z akcji WOŚP.


Centrum Informacji TVP S.A.