• Wyślij znajomemu
  • Wersja do druku
  • -AA+A

TVP Warszawa widocznie najlepsza

12:55, 02.04.2009
TVP Warszawa widocznie najlepsza To hasło kampanii promocyjnej ośrodka TVP Warszawa, która ruszyła 1 kwietnia w Warszawie. W ramach kampanii, która potrwa do końca miesiąca, promowane są programy: „Telewizyjny Kurier Warszawski”„Kurier mazowiecki”, „Raport na gorąco”, „Qadrans Qltury” i „Alchemia zdrowia i urody”. Twarzami kampanii są prezenterzy i prowadzący poszczególne programy.

To hasło kampanii promocyjnej ośrodka TVP Warszawa, która ruszyła 1 kwietnia w Warszawie. W ramach kampanii, która potrwa do końca miesiąca, promowane są programy: „Telewizyjny Kurier Warszawski”„Kurier mazowiecki”, „Raport na gorąco”, „Qadrans Qltury” i „Alchemia zdrowia i urody”. Twarzami kampanii są prezenterzy i prowadzący poszczególne programy.

Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku oraz powiększenie widowni TVP Warszawa
Celem kampanii jest odświeżenie wizerunku oraz powiększenie widowni TVP Warszawa

Podziel się:   Więcej
Twarzami kampanii są prezenterzy i prowadzący poszczególne programy: Katarzyna Dowbor (Alchemia zdrowia i urody), Marcin Gałuszko i Marcin Włodarski (Raport na gorąco), Justyna Dżbik i Radek Mróz (Qadrans qltury), Jolanta Erol i Miłka Skalska (Kurier Mazowiecki), Joanna Szelągowska i Agnieszka Borowska (Kurier Warszawski).

Działania promocyjne prowadzone są w prasie (na łamach „Życia Warszawy”), w metrze (ekrany informacyjne, tablice i plansze reklamowe), w środkach transportu miejskiego (ZTM) i na taksówkach.

W całej Warszawie pojawią się reklamy na billboardach, przewidziana jest też emisja spotów na cyfrowym ekranie Video Board. W planach są również niestandardowe akcje promocyjne, jak m.in. spektakle teatralne i seanse filmowe pod hasłem „TVP Warszawa widocznie najlepsza”. Kampanii towarzyszą spoty autopromocyjne na antenie TVP Warszawa.

Celem prowadzonych działań jest odświeżenie wizerunku, umocnienie pozycji programów oraz powiększenie widowni TVP Warszawa.
 
 
 
...