W 2016 r. brytyjska edycja kultowego miesięcznika VOGUE obchodziła swoje 60 - lecie. Z tej okazji Alexandra Shulman, która od 25 lat jest redaktorką naczelną tego kultowego pisma, otworzyła przed widzami drzwi redakcji. Ekipa BBC towarzyszyjej przez cały rok, uczestnicząc w spotkaniach redakcyjnych, sesjach zdjęciowych i pokazach mody w Londynie, Paryżu i Nowym Jorku. Poznajemy fascynujące kobiety tworzące brytyjski VOGUE oraz współpracujących z nimi wybitnych fotografów, projektantów mody i modelki. To miejsce, w którym każdy chce być, jeśli chce być w świecie mody, a 85% czytelnikówmagazynu zgadza się, że "Vogue to Biblia o modzie". Czasopismo uważa się za łączące modę z wysokim poziomem, uczy czytelników, jak przybierać charakterystyczny, szykowny i nowoczesny wygląd. Brytyjski magazyn Vogue, będący oddziałemAmerican Vogue, jest magazynem, którego sukces opiera się raczej na reklamie niż na przychodach ze sprzedaży. W 2007 r. generował 2020 stron reklam o wartości średnio 16 000 GBP za stronę, jest uważany za bardziej komercyjny niż inne wydania Vogue. British Vogue to najbardziej opłacalny brytyjski magazyn, a także najbardziej dochodowa edycja Vogue poza wydaniami w USA i Chinach. Obecnie na stronach magazynu znajduje się ponad 25 blogów o modzie, urodzie, modzie i kulturze. Można także znaleźć VogueTV, które zawiera najnowsze filmy o modzie od wybiegów po wywiady z modelami i projektantami. Magazyn również spotyka się z krytyką za błędy w modzie.