• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Drugi testowy o crossmediach

12:30, 17.10.2018
Drugi testowy o crossmediach

Fot. Testowy tvp
Fot. Testowy tvp

Podziel się:   Więcej
komoda
Jest formą promocji pozwalającą na stworzenie związku miedzy marką Sponsora, a sponsorowaną audycją. Bezpośrednie sąsiedztwo z audycją i niewielka długość bloku sponsorskiego owocują większym zaangażowaniem widza. Planowania emisji wskazań sponsorskich jest nieomal tak proste, jak w przypadku klasycznych bloków reklamowych ze względu na możliwość wykorzystania zwiastunów sponsorowanych audycji.
Jest formą promocji pozwalającą na stworzenie związku miedzy marką Sponsora, a sponsorowaną audycją. Bezpośrednie sąsiedztwo z audycją i niewielka długość bloku sponsorskiego owocują większym zaangażowaniem widza. Planowania emisji wskazań sponsorskich jest nieomal tak proste, jak w przypadku klasycznych bloków reklamowych ze względu na możliwość wykorzystania zwiastunów sponsorowanych audycji.

zobacz również

    brak informacji