• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

Mecz Ligi Narodów w TVP hitem weekendu

16:33, 26.09.2022
Mecz Ligi Narodów w TVP hitem weekendu W niedzielę, 25 września ponad 7,4 mln widzów wg MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmitowany TVP1 i TVP Sport mecz Polska – Walia rozegrany w  ramach Ligi Narodów. Średnio spotkanie na obu antenach oglądało wg MOR ponad 6,4 mln osób. W sobotę, 24 września kolejnym odcinkiem „The Voice of Poland” wg MOR w momencie najwyższej oglądalności zainteresowało się 2,7 mln widzów, średnia widownia Dwójkowego talent show wyniosła 2 mln widzów. Finałowy odcinek programu TVP2 „Szansa na Sukces” obejrzało wg MOR w momencie najwyższej oglądalności 1,3 mln widzów, średnio program oglądało 1,1 mln widzów (dane MOR). Według Nielsen Media** w TOP 10 programów weekendu 5 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w piątek, 23 września i niedzielę, 25 września była TVP1 z udziałami na poziomie 9,2% w piątek i w niedzielę 10%. W sobotę, 24 września na pierwszym miejscu znalazła się Dwójka (udziały 8,4%).

W niedzielę, 25 września ponad 7,4 mln widzów wg MOR* obejrzało w momencie najwyższej oglądalności transmitowany TVP1 i TVP Sport mecz Polska – Walia rozegrany w  ramach Ligi Narodów. Średnio spotkanie na obu antenach oglądało wg MOR ponad 6,4 mln osób. W sobotę, 24 września kolejnym odcinkiem „The Voice of Poland” wg MOR w momencie najwyższej oglądalności zainteresowało się 2,7 mln widzów, średnia widownia Dwójkowego talent show wyniosła 2 mln widzów. Finałowy odcinek programu TVP2 „Szansa na Sukces” obejrzało wg MOR w momencie najwyższej oglądalności 1,3 mln widzów, średnio program oglądało 1,1 mln widzów (dane MOR). Według Nielsen Media** w TOP 10 programów weekendu 5 należało do Telewizji Polskiej. Liderem wśród wszystkich anten w piątek, 23 września i niedzielę, 25 września była TVP1 z udziałami na poziomie 9,2% w piątek i w niedzielę 10%. W sobotę, 24 września na pierwszym miejscu znalazła się Dwójka (udziały 8,4%).

Fot. PAP/Leszek Szymański
Fot. PAP/Leszek Szymański

Podziel się:   Więcej
W TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu na pierwszym miejscu był mecz Polska – Walia, który w niedzielę, 25 września w momencie najwyższej oglądalności wg NM obejrzało na obu antenach TVP1 i TVP Sport aż 5,1 mln widzów. Transmisję spotkania oglądało średnio w TVP1 3,3 mln widzów, udziały wyniosły 25,6%. Rozgrywkę w TVP Sport obejrzało 984 tys. widzów, udz. 7,6%. Widownia meczu na obu antenach TVP1 i TVP Sport wyniosła średnio 4,3 mln widzów, łączne udziały kształtowały się na poziomie 33,2%.

Średnia widownia sobotniego odcinka „The Voice of Poland” w TVP2 wyniosła wg NM 1,7 mln osób, udziały kształtowały się na poziomie 14,8%. Dwójkowy muzyczny talent show był liderem w swoim paśmie, program znalazł się również w TOP10 najliczniej oglądanych programów weekendu.

W niedzielę, 25 września finałowy odcinek programu „Szansa na Sukces” oglądało średnio wg danych NM w TVP2 1,1 mln osób, przy udziałach na poziomie 13,1%. Program był liderem pasma zarówno pod względem widowni jak i udziałów. „Szansę na Sukces” wygrała Laura Bączkiewicz, młoda wokalistka będzie reprezentowała Polskę w tegorocznym Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2022 w Armenii.

*MOR – Model Oglądalności Rzeczywistej

**NM – Nielsen Media

zobacz również