• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

„Matylda”, „Sanatorium miłości” i „The Voice Kids” - bezkonkurencyjne

17:20, 25.03.2024
„Matylda”, „Sanatorium miłości” i „The Voice Kids” - bezkonkurencyjne Nowość wiosennej ramówki – serial TVP1 „Matylda” utrzymuje wciąż wysoką widownię - 1,9 mln widzów i pozostaje liderem pasma. Emitowane w niedziele „Sanatorium miłości”, którego oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień, obejrzało 1,7 mln widzów. W sobotę, 23 marca „The Voice Kids” obejrzało aż 1,5 widzów. Poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrywa z konkurencją w sobotę i niedzielę we wszystkich grupach wiekowych. A sobotnie i niedzielne wydania „19:30” wygrywają z „Wydarzeniami”. Rośnie także widownia „Szansy na sukces. Opole 2024” w Dwójce. Wśród najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej.

Nowość wiosennej ramówki – serial TVP1 „Matylda” utrzymuje wciąż wysoką widownię - 1,9 mln widzów i pozostaje liderem pasma. Emitowane w niedziele „Sanatorium miłości”, którego oglądalność rośnie z tygodnia na tydzień, obejrzało 1,7 mln widzów. W sobotę, 23 marca „The Voice Kids” obejrzało aż 1,5 widzów. Poranny program Dwójki „Pytanie na śniadanie” wygrywa z konkurencją w sobotę i niedzielę we wszystkich grupach wiekowych. A sobotnie i niedzielne wydania „19:30” wygrywają z „Wydarzeniami”. Rośnie także widownia „Szansy na sukces. Opole 2024” w Dwójce. Wśród najliczniej oglądanych programów weekendu aż 6 należało do Telewizji Polskiej.

fot. Zofia Koszałka, Anna Włoch/TVP
fot. Zofia Koszałka, Anna Włoch/TVP

Podziel się:   Więcej

Serial kostiumowy „Matylda” obejrzało w niedzielę 1,9 mln widzów, a udział wyniósł 14,3%. Już od pierwszego odcinka historia Matyldy Bilińskiej przyciąga liczną widownię, co od początku emisji daje serialowi pozycję lidera pasma.

W niedzielę „Sanatorium miłości” w TVP1 obejrzało 1,7 mln widzów (udział 14,7%). Był to najliczniej oglądany odcinek show z udziałem seniorów i był liderem w swoim paśmie.

W sobotę ciąg dalszy przesłuchań w ciemno w „The Voice Kids” w TVP2 oglądało średnio 1,5 mln widzów, co przełożyło się na 12,6% udziału, program był również liderem pasma.

„Pytanie na śniadanie” wygrało z konkurencją w grupie 4+, zarówno pod względem widowni, jak i udziałów pasma w sobotę oraz pod względem widowni w niedzielę. Poranny program Dwójki obejrzało w sobotę ponad 434 tys. widzów przy udziale na poziomie 7,6%, natomiast w niedzielę 444 tys. widzów (udział 6,4%). W grupie 16-59 „PnŚ” wygrało z konkurencją pod względem widowni - program obejrzało w sobotę 196 tys. widzów (udział 6,7%), a w niedzielę 218 tys. (udział 6,2%). W grupie 16-49 „Pytanie na śniadanie” również wygrało z konkurencją pod względem widowni: w sobotę program obejrzało 146 tys. widzów (udział 7,2%), natomiast w niedzielę 138 tys. (udział 5,9%).

Nowa edycja „Szansy na sukces. Opole 2024” z nowym prowadzącym Arturem Orzechem, która miała swoją premierę 17 marca, zyskuje widownię. Drugi odcinek programu emitowany w niedzielę obejrzało ponad 1 mln widzów. W następnym odcinku, już 31 marca uczestnicy wykonają utwory z repertuaru Jerzego Połomskiego.

W sobotę oraz niedzielę liczną widownię, większą niż program informacyjny Polsatu „Wydarzenia”, zgromadził również program informacyjny Telewizji Polskiej „19.30”. W TVP1, TVP INFO i TVP Polonia program oglądało w sobotę 1,7 mln widzów (udział 15,1%), podobnie znakomity wynik „19:30” zanotowała w niedzielę 1,7 mln przy udziale na poziomie 13,6%.

W TOP10 programów weekendu znalazł się również program „Publicystyka TVP Info” emitowany w TVP1, po niedzielnym wydaniu „19:30”. Rozmowę Joanny Dunikowskiej-Paź z generałem Jarosławem Kraszewskim, byłym szefem Departamentu Zwierzchnictwa nad Siłami Zbrojnymi w Biurze Bezpieczeństwa Narodowego obejrzało 1,4 mln widzów, udział ukształtował się na poziomie 10,9%.

zobacz również