• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

III Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach hitem weekendu

16:02, 10.08.2020
III Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach hitem weekendu 2,3 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności obejrzało wg MOR* III Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach, emitowany w niedzielę w TVP2. W sobotę i niedzielę według NAM** liderem oglądalności była Dwójka, natomiast w piątek stacją pierwszego wyboru została TVP1.

2,3 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności obejrzało wg MOR* III Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach, emitowany w niedzielę w TVP2. W sobotę i niedzielę według NAM** liderem oglądalności była Dwójka, natomiast w piątek stacją pierwszego wyboru została TVP1.

Boys i Bayer Full w Kielcach
Boys i Bayer Full w Kielcach

Podziel się:   Więcej
W sobotę i niedzielę największym zainteresowaniem widzów Dwójki cieszył się III Festiwal Muzyki Tanecznej w Kielcach. W sobotę transmisję koncertu z amfiteatru Kadzielnia obejrzało średnio wg MOR 1,9 mln osób, a wg NAM 1,7 mln osób, natomiast średnia widowni koncertu emitowanego w niedzielę wyniosła wg MOR 2 mln widzów, a wg NAM 1,8 mln osób. Tego dnia 1,8 mln osób (udziały 21,1%) przyciągnął teleturniej TVP2 „Koło fortuny”. Udziały Dwójki w sobotę wyniosły 8%, a w niedzielę 8,8%.

Jedynka uzyskała w piątek, 7 sierpnia udziały na poziomie 9,1% i były one najwyższe spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Największym zainteresowaniem widzów cieszył się kolejny odcinek serialu „La Bandida”, który oglądało 1,7 mln osób (udziały 15,6%).

W niedzielę zakończył się trwający od 5 sierpnia wyścig kolarski Tour de Pologne. Średnia widownia tego sportowego wydarzenia w Jedynce wg NAM wyniosła 617 tys. widzów przy udziałach 8,43%. Najliczniejszą widownię w Jedynce zgromadził 5 sierpnia pierwszy etap z Chorzowa do Katowic. Widownia wyścigu wyniosła 786 tys. osób przy udziałach 10,01%. W TVP Sport Tour de Pologne obejrzało średnio 373 tys. osób, a udziały wyniosły 5,39 %. Największym zainteresowaniem widzów kanału cieszył się sobotni etap Bukovina Resort-Bukowina Tatrzańska, który zobaczyło 549 tys. widzów przy 8,14% udziałach.

MOR* - Model Oglądalności Rzeczywistej
NAM**- Nielsen Audience Measurement