Film ukazujący kulisy akcji, krok po kroku pokazuje reakcję Pani Eugenii na niespodziankę, którą zaserwowali jej organizatorzy festiwalu wraz z jej wnukiem. Białostocki mural to kolejna odsłona szerokich działań społecznych UTDF, skupionych na osobach starszych i ich relacjach z młodszymi pokoleniami oraz rolą, jakie młode pokolenie odgrywa w podtrzymywaniu dobrego stanu psychicznego seniorów.
Jak działa akcja „Wyślij Pocztówkę do Babci”?
Co roku, podczas festiwalu można skorzystać ze specjalnego stanowiska pocztowego, gdzie można za darmo wysłać zaprojektowaną przez festiwal pocztówkę z okolicznościowym znaczkiem pocztowym do swojej Babci, Dziadka lub bliskich. Festiwalowa poczta działa non-stop (aż do wyczerpania pocztówek), a na jej „klientów” czeka słodki poczęstunek. Podczas wydarzenia nie brakuje również samych seniorów.
„Wyślij pocztówkę do Babci”, ramię w ramię z akcją „50+”, pokazuje jedną z ważnych misji festiwalu Up To Date, jaką jest łączenie pokoleń. W ramach akcji „50+” osoby powyżej 50 roku życia mogą odwiedzić Festiwal całkowicie za darmo. To jedyna w swoim rodzaju okazja, by pokolenie, którego młodość przypadła nieco wcześniej, mogło poznać bujną i zróżnicowaną kulturę muzyczną młodych pokoleń, którą prezentuje Up To Date Festival.
Partnerem Up To Date Festival jest Miasto Białystok
Partnerem Up To Date Festival jest Województwo Podlaskie
Sponsorem Up To Date Festival jest ŁomżaJasnePełne