Wiadomość została wysłana.
Biało - Czerwoni jadą na Euro! Reprezentacja Polski pokonała Walię w finale baraży po serii rzutów karnych.
Wtorkowy mecz obejrzało w TVP1 i TVP Sport łącznie 5,5 mln widzów, a w momencie najwyższej oglądalności mecz śledziło niemal 6,2 mln kibiców. Udziały w obu antenach osiągnęły łącznie 48,9%.
TVP1 i TVP Sport zajęły dwa pierwsze miejsca w rankingu udziałów w widowni stacji TV, a cała grupa TVP osiągnęła podczas transmisji meczu udziały na poziomie 61,4%. TVP Sport z udziałami 13,8% był najliczniej oglądanym kanałem tematycznym.
Mecz cieszył się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród mężczyzn - 40,4% (TVP1) i 33,5% (TVP Sport) wszystkich widzów stanowiły kobiety.
Podczas wtorkowego meczu billboardy sponsorskie każdego ze sponsorów wygenerowały ponad 135 GRP oraz osiągnęły zasięg 7,8 mln.
Rozpoczynamy odliczanie do UEFA EURO 2024!
W sprawie zapytań ofertowych napisz do nas