• Wyślij znajomemu
    zamknij [x]

    Wiadomość została wysłana.

     
    • *
    • *
    •  
    • Pola oznaczone * są wymagane.
  • Wersja do druku
  • -AA+A

UEFA EURO 2024

13:58, 29.06.2022
UEFA EURO 2024

fot.

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do zapoznania się z kompleksową ofertą Biura Reklamy TVP dedykowaną UEFA EURO 2024 na polach reklamy, sponsoringu i internetu.


Zapraszamy do zapoznania się z cennikiem, zasadami sprzedaży, ofertą sponsorską
i online na Mistrzostwa Europy w piłce nożnej.


Mecze nadawane będą w TVP1, TVP2, TVP Sport, oraz na portalu i w aplikacji mobilnej TVP Sport. Pierwszeństwo zakupu, do 10 marca, mają oficjalni sponsorzy. Pierwszy etap sprzedaży czasu reklamowego dla pozostałych klientów rozpocznie się 11 marca. 


W ofercie kontynuowany będzie sponsoring multiscreen, czyli emisja billboardów sponsorskich przy dedykowanych treściach w tv i online - tvpsport.pl i w aplikacji TVP Sport. Nowością jest możliwość emisji billboardów sponsorskich w bliskim sąsiedztwie transmisji live, tzn. przy studiach przed rozpoczęciem i po zakończeniu meczów. 


Dla wszystkich meczów, które nadawane będą równolegle w antenie głównej i TVP Sport obowiązywać będzie sprzedaż łączona, tj. reklamodawca musi dokonać zakupu reklamy w obu kanałach. Ta forma sprzedaży jest reakcją na duży i rosnący odsetek widzów, którzy transmisje sportowe oglądają w kanale tematycznym. W trakcie Mundialu w Katarze widownia meczów TVP Sport osiągała nawet 2,5 mln widzów (Nielsen, AMR meczu Polska – Francja, 4+).

Telewizja Polska przygotowuje szereg audycji związanych z Euro 2024. W ofercie TVP znalazły się m in. formaty:

„Droga do Euro 2024”, „Biało – Czerwoni na Euro 2024”, czy „Dzień na Euro 2024”. Każda oferta zakłada obecność reklamową przy wszystkich audycjach dodatkowych.


Biuro Reklamy TVP proponuje też reklamodawcom szeroką ofertę w środowisku digital. Poza standardową reklamą, emitowaną przy meczach transmitowanych na żywo, oraz klasyczną reklamą online, w ofercie znalazły się też inne formy angażujące widzów tj. reklama w telewizji hybrydowej (HBB TV), Game Stories Highlights Google OneBox oraz możliwość ekspozycji marki przy treściach Euro 2024 na YouTube. I tutaj słowo
o tym jak wysokie oglądalności miały mecze online w Katarze. W trakcie Mundialu w Katarze transmisje meczów na żywo wygenerowały łącznie ponad 70,5 mln odtworzeń. Najlepiej oglądanym meczem było spotkanie Polska – Argentyna, które wygenerowało łącznie niemal 4,3 mln streamów. (Gemius Prism: WEB+APP MOB / Google Analytics: TVP GO).


"UEFA EURO 2024 to nie tylko największe wydarzenie sportowe tego roku, ale także prawdziwa uczta emocji i pasji. Mistrzostwa odbędą się tuż obok nas, co dodatkowo wzmacnia zainteresowanie turniejem, szczególnie w zestawieniu z poprzednim EURO, rozproszonym po całym kontynencie. Spodziewamy się rekordowej popularności wśród kibiców, jak również wśród marek, które będą chciały skorzystać z wysokiej i unikalnej widowni telewizyjnej oraz ekskluzywnych treści dostępnych jedynie w TVP. Nasza oferta jest kompleksowa i łączy telewizję linearną z online. Doświadczenie z Mundialem
w Katarze dowiodło, że widzowie chętnie śledzą transmisje w internecie, gdy nie mogą skorzystać z tradycyjnej telewizji. Ponadto, krótkie skróty i materiały wideo prosto
z turnieju stały się ważnym narzędziem do zwiększenia zasięgu i zaangażowania widzów
." – mówi Marcin Gudowicz, Dyrektor Biura Reklamy TVP.


Inauguracja wielkiego piłkarskiego święta odbędzie się w Niemczech 14 czerwca 2024 r. w Monachium. Finał odbędzie się 14 lipca na Stadionie Olimpijskim w Berlinie. Telewizja Polska ma wyłączne prawa do transmisji wydarzenia.


Serdecznie zapraszamy do współpracy i wspólnego odliczania do UEFA EURO 2024! 

W sprawie zapytań dotyczących oferty reklamowej napisz do nas 


Chętnie przygotujemy ofertę szytą na miarę!