Wystartował konkurs TVP na przygotowanie projektu wieloodcinkowej fabuły interaktywnej „Interakcja”. Konkurs to nowatorskie przedsięwzięcie. Organizatorzy chcą w nim wyłonić projekty, które umiejętnie połączą i kreatywnie wykorzystają potencjał oraz siłę trzech mediów: Internetu, telewizji i sieci mobilnej. Do udziału w konkursie szczególnie zachęcamy osoby młode, korzystające z Internetu i doskonale znające to medium.
Fabuła interaktywna, na pomysł której organizatorzy czekają do 30 listopada, powinna mieć charakter rozrywkowy i powinna być skierowana do młodych kobiet, użytkowniczek Internetu. Powinna być emocjonująca, angażująca, wciągająca, z elementami humoru, zachęcająca do interakcji i aktywnego uczestnictwa w jej przebiegu we wszystkich wykorzystanych mediach.
Uczestnicy w zgłoszeniu powinni zawrzeć szczegółowy opis koncepcji fabuły interaktywnej, wykorzystującej walory telewizji interaktywnej (połączenie telewizji tradycyjnej, Internetu i TV mobilnej) oraz scenariusz pierwszego odcinka lub materiał filmowy, który będzie zapowiadał projekt razem ze scenariuszem całej fabuły.
Nagrodą dla autora najlepszego projektu w kategorii indywidualnej jest 20 tysięcy złotych. Zwycięski projekt zostanie zaprezentowany na antenie TVP, w telewizji interaktywnej iTVP, a także w sieci telefonii komórkowej. Obok prac osób indywidualnych w konkursie biorą udział także zgłoszenia firm producenckich i agencji interaktywnych.
Nadesłane do konkursu prace będzie oceniało jury w składzie: Ilona Łepkowska – scenarzystka, Marcin Bochenek – Członek Zarządu TVP, Wojciech Pawlak – Dyrektor TVP2, Leszek Bogdanowicz – Dyrektor Ośrodka Mediów Interaktywnych TVP S.A. oraz Bożena Gołębiowska-Wąchała – Agencja Filmowa TVP.
Finał konkursu oraz ogłoszenie zwycięzcy odbędzie się 6 grudnia 2007 r.
Regulamin konkursu i więcej informacji na temat całego projektu można znaleźć w interencie pod adresem interakcja.itvp.pl .
|
|